petek, 17. februar 2017

Embosiran paus

Tokrat boste lahko izjemoma prebrali dve objavi, ker se že oba izziva danes zaključujeta. Prvi je Ko me inspirira #55, kjer želita Tina in Vladka videti paus papir in je bila Tini v inspiracijo Majdina čudovita sožalnica. Ko sem premišljevala kaj bi lahko naredila s paus papirjem, sem se spomnila na nove štampiljke ozadja od Hero arts in sem probala. Izdelala sem embosirano ozadje. Se mi zdi, da res krasno izpade embosiran paus papir in potem voščilnica ne rabi več kaj dosti. Seveda ni ostalo pri eni voščilnici, niti pri dveh, kajti ta ozadja so me čisto prevzela. Sem pa uporabila malo debelejši paus, da se mi ne bi preveč zvijal. Danes vam pokažem dve, ostale enkrat drugič.


Lepim ju tudi k Tini v Galerijo meseca februarja (srčka-drevo in vse najboljše). 

Lep vikend vam želim.  Zvonka

9 komentarjev:

  1. Zvonka, to sta pa obe tako lepi, da sem se, kljub temu, da sem imela namen le preleteti objave, morala ustaviti in pogledati od "blizu":). Imam namreč "spet" zadrege, kot bi bila upokojenka:)). Pa ponovno k tvojima voščilnicama: resnično lep emmbosing na pausu in kar ne bi dajala prednost samo eni, ker je vsaka po svoje posebna. Pošiljam ti lepe pozdrave, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe in nežne zelo sta mi všeč.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Zvonka kako pa je to lepo in nežno....

    OdgovoriIzbriši
  4. Res paus papir krasno izpade, če je embosiran in tvoji ozadji sta čudoviti. Te povsem razumem, da se nisi mogla ustaviti pri eni. Obe sta krasni in hvala, da si z njima ujela izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka...prav res.. fantastični sta! Kako zelo lepo je embosirano ozadje na pavsu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je zavidanje vredno ozadje...ne rabiš popolnoma nič drugega, čeprav tudi za izklesan metuljček naredi svoje. Skratka, krasna, ena in druga...Vse čestitke za v piko izveden embosing...ne manjka nobena pikica...imam špegle...dobro vidim:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je ozadje fenomenalno, krasni čestitki sta nastali...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti sta! Res lepo zgleda embosiran paus in naredi krasno ozadje. Tudi štampiljki sta zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši