nedelja, 26. marec 2017

Album za novorojenčka

Prejšnji mesec sem izdelala svoj prvi album. Bivša sodelavka ga je naročila za novorojenčka. Priznam, da sem imela veliko dela z njim.  Že samo lepljenje papirja na stranice mi je vzelo veliko časa. Potem izdelava platnic in na koncu dodatki, s katerimi pa sem imela največ veselja. Velik je 22cm x 16cm, tehta 496g in ima poleg platnic še 12 listov, to je 24 strani. Na zadnji notranji platnici sem v žepek dodala nekaj tagov, da mamica nanje lahko za spomin kaj napiše. Kar nekaj papirja sem porabila in seveda tudi lepila. Uporabila sem različne rezalne šablone od Najlepšega para, Cottage cutz, Marianne design in še nekatere druge. Spirale so velike 1 1/4", na zunanje kote platnic sem dodala kotnike.





















Album prijavljam  na marčevski izziv Ustvarjalnega dotika - dojenček ( štanca Martha Stewart, rezalne šablone Cottage Cutz, lepilni trak).
Prav tako ga lepim k Tini v Galerijo meseca marca (pentlja, na nebu, male ptice, drevo, srca v nizu,
baby slonček).
Tuji izzivi:
Pozdrav.  Zvonka

19 komentarjev:

  1. Z eno besedo krasna. Res je lepa s polno lepih dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau. Tole je pa bil zalogaj. Krasen je - papir, vsi dodatki in kot celota.

    OdgovoriIzbriši
  3. Stunning project. Thank you so much for sharing it with us at Crafting from the Heart challenge. Good Luck

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvonka, moj poklon:). Izdelala si ga tako, kot da je to tvoj stoti. Čudovit izbor papirja, lepo kombinirano, lepo dodani mali detajli, izdelava v nulo - kot da bi bila ti na delavnicah, ne jaz - take delavnice ti sploh ne potrebuješ:))). Fino je, ker si dodala tudi kotnike in ga tako lepo zaščitila. In še na koncu - navdušena sem:), pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit album! Res se mu nikjer ne vidi, da je prvi! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, to pa je izdelek in pol. Verjamem, da si vanj vložila veliko časa, truda in materiala. Ampak bilo je vredno, album je fantastičen. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, čudovit je in verjamem, da si imela dosti dela z njim. Samo se je splačalo. To bo mamica vesela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zvonka, dobra si, ker si se lotila takšnega "projekta". Verjamem, da je v albumu ogromno dela. Mislim, da se ravno zaradi tega sama še nisem lotila česa podobnega. Ampak: rezultat je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  9. a cute cover on your baby book and lovely pages, Thank you for joining our challenge at crafty catz and hope to see you again
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  10. ja z albumi je res ogromno dela, ampak na koncu si tako ponosen , ko pride ven prekrasen izdelek..čudovit je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav z veseljem sem pogledala tvojo objavo. Z albumi je res veliko dela in tudi sama imam že kar nekaj osnutkov, a dokončala pravzaprav nisem še nobenega. Zato res moj poklon, krasen je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prvi album, skoraj ni za verjet. Prečudovit je. Zvonka, KAPO DOL.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito! Veliko dela, krasni vzorci in dodatki. Pohvale. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaz tudi zdaj dela albumček za novorojenko ob priliki ga pokažem. Tvoj album pa mi je zelo všeč, lepo in decentno si ga okrasila.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. Vau! Kapo dol, za tako krasno izvedbo. In to je tvoj prvi albumček, kaj šele pride! Zelo mi je všeč ideja, da je na platnici žepek s tagci. Uporabno! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep dan, Barbara iz Ustvarjalnega dotika

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous and beautiful thank you for joining us over on
    Crafty Catz
    Dianne xx
    CC DT

    OdgovoriIzbriši