četrtek, 3. avgust 2017

Orhideje na kuverti

Dekleta Craft-alnice želijo za 191. izziv videti KUVERTO.
Moja je obojestranska, na eni strani se vstavi voščilo, na drugi pa denar ali darilni bon. Namenjena je sveži petdesetletnici.




Lepim jo tudi k Tini v Galerijo meseca avgusta - orhideje, zate, metulj, pentlja, štampiljke.

Lep pozdrav.  Zvonka

12 komentarjev:

  1. Zelo lepa je, s krasno čipkasto borduro. Všeč mi je zapiranje z obeh strani. :-) Uf, koliko vsega se je potrebno še naučiti! :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo nežna in lepa kuverta je nastala. Bordura s čipko le še doda eleganco za lep jubilej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo cvetoče, barvito in ženstveno - ena sama eleganca:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. O, to je pa že višja stopnja, da jo lepo zapreš z obeh strani. Lepa je, taka vintage in zelo lepo okrašena. Hvala, da si se nam pridružila ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je, elegantna in dodelana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, čudovita je! Obožujem vintage videz kjerkoli in kadarkoli in tvoja kuverta mi je polepšala dan.
    Naj bo čudovit tudi tvoj, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudvoita je in slavljenka je bo prav gotovo zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito darilno kuverto si naredila in zelo se mi dopade tvoj vložni list. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito kuverto si naredila. Zelo všeč mi je čipkasta bordura in pa seveda Tinine orhideje.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna rožnata kuverta...tudi meni je všeč, da jo lahko zapreš z obeh strani.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo krasna je. Si me spomila na orhideje, bo treba mal pomigat.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši